1394-09-10 11:02
839
0
23692
واکنش نوروزی به آزاد شدن واردات برنج /

دولت برای حمایت از کشاورزان موظف به خرید تضمینی است / واردات برنج باید براساس نیاز داخلی انجام شود

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی موظف است که از واردات بیش از نیاز برنج خودداری کند.

به گزارش گلستان ما ؛ رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد کتول درباره آزاد شدن واردات برنج از سوی دولت گفت: وزارت جهاد کشاورزی موظف است نیاز کشور را درباره میزان تولید داخلی برنج بررسی کرده و در صورت کمبود، مقدار مورد نیاز را از کشور دیگری وارد کند.

عضو کمیسیون کشاورزی،‌ آب و منابع طبیعی در ادامه گفت: لازم است که وزارت جهاد کشاورزی در جهت حمایت از کشاورزان زحمتکش شالیکار، از واردات بیش از نیاز داخلی خودداری کند.

نوروزی در ادامه گفت: وزارت جهاد کشاورزی متعهد شده است که  از اول تیر تا پایان دیماه ورود برنج خارجی به بازار ممنوع باشد و این مسئله از سوی دولت رعایت شود.

نماینده مردم علی‌آباد کتول با اشاره به نامه وزیر جهاد کشاورزی خطاب به وزارت صنعت و معدن گفت:در این نامه اعلام شده که تا تیرماه فقط براساس نیاز کشور برنج وارد شود و بعد از آن تا پایان دیماه ممنوع است.

وی در پایان اظهار داشت: اگر واردات برنج براساس نیاز کشور وارد شود، کشاورزان از این واردات آسیب نمی‌بینند و دولت در جهت حمایت از کشاورزان داخلی موظف به خرید تضمینی محصولات کشاورزان توسط شرکت‌های تعاونی روستایی است./باشگاه خبرنگاران جوان


انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.