1401-06-13 18:08
467
0
81492
معاون استاندار گلستان مطرح کرد:

قرارگاه بسیج پهنه ای، آماده محرومیت زدایی از شرق گلستان

فرماندار گنبد گفت: قرارگاه بسیج پهنه ای شرق گلستان آماده محرومیت زدایی از شرق استان است.

به گزارش گلستان ما؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست با اعضای قرارگاه بسیج محرومیت زدایی پهنه ای شرق استان گلستان گفت: بسیج سازندگی از اول انقلاب در هر عرصه‌ای که موردنیاز کشور بوده است برای کمک به مردم پیشقدم بوده اند.
  مهدی دهرویه گفت: بسیج سازندگی باید با نگاه به داخل و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و با فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین گام بردارد.
 وی با بیان اینکه تفکر خدمت برخاسته از یک دغدغه برای حل مشکل است، گفت: کار جهادی برخاسته از تفکر خدمت رسانی و عدالت محوری است و گروه های جهادی متعلق به انقلاب و مردم هستند.
 وی با تاکید بر اینکه کار جهادگران نباید از مسیر اصلی منحرف شود، افزود: نیاز است کارهای جهادی همراه با مراقبت و چارچوب بندی های فرهنگی باشد تا از انحراف از مسیر اصلی جلوگیری شود.
 وی تصریح کرد: بسیج سازندگی نباید درگیر ساختارها و تشکیلات اداری شود زیرا کار جهادی یک کار خودجوش و مردمی است وی تشکیل سمنها را در جذب اعتبارات ملی و بین المللی موثر دانست و با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی گروه های جهادی به نقش آفرینی مردم در خدمت اشاره و تصریح کرد: پای کار آوردن مردم برای حل مشکلات هر منطقه امری ضروری است.
 دهرویه، با تاکید بر جهاد تبیین ،شناسایی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و به‌کارگیری آن‌ها از جمله راهبردهای بسیج سازندگی برای خدمت‌رسانی به مردم دانست و گفت: امروز نیز جوانان باید با اخلاص و روحیه خستگی ناپذیر در قالب گروه‌های جهادی بسیج فعالانه در عرصه خدمت رسانی به مردم و اقشار محروم فعالیت کنند.
 سرهنگ مجتبی ثنایی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی پهنه ای شرق گلستان نیز گفت: گروههای جهادی در عرصه‌های مختلف محرومیت زدایی، عمرانی، فرهنگی سلامت و واکسیناسیون کارهای بزرگی را در مناطق محروم از جمله محله سیدآباد انجام داده است.
 سنچولی از مسئولین قرارگاه خواستار تخصیص زمین برای احداث مجموعه قرارگاه شد و گفت: اعتبار لازم برای احداث این مجموعه داده شده و با استقرار آن با حضور اقشار مختلف بسیج اعم از دانشجویی مهندسی و... با انجام کارهای عمرانی و فرهنگی و اجتماعی روحیه بسیجی و جهادی بیشتر تسری می‌یابد.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.