1403-02-13 23:39
138
0
89842
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

گام‌های خوبی برای احقاق حق معلمان در دولت سیزدهم برداشته شد

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: طرح رتبه‌بندی یکی از اقدامات ماندگار دولت سیزدهم برای احقاق حق معلمان است.

سید رضا نظری در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» ضمن گرامی‌داشت روز معلم گفت: آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز در دست معلمان است که بی‌وقفه در سنگر تعلیم و تربیت در تلاش هستند. 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: در راستای تجلیل از معلمان در استان نزدیک به ۱۹۰ برنامه شاخص در هفته معلم برگزار کردیم تا بتوانیم از تلاش‌های معلمان برحسب وظیفه و بضاعت قدرشناسی کنیم.

نظری یادآور شد: امروز خرسند هستیم که شان و جایگاه معلم در بین جامعه حفظ می‌شود و جامعه دست به دست هم داده تا در این ایام قدردان زحمات معلمان خود باشیم.

وی گفت: در دولت سیزدهم اتفاق خوبی برای جامعه فرهنگیان و معلمان رقم خورده که می‌توانیم به طرح رتبه‌بندی اشاره کنیم که منجر به آن شده معلمان به حق و حقوق خود برسند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ابراز داشت: اگر امروز من در جایگاه مدیرکل آموزش و پرورش ایستادم مرهون معلمی هستم که در سوم راهنمایی زمانی که می‌خواستم به دلیل مشکلات تحصیل را رها کنم مثل یک مدر دلسوز وقت گذاشت و مانع از آن شد.

نظری بیان کرد: شاید اگر این هدایت معلم بود سرنوشت من چیز دیگری بود، دلسوزی که باعث شد امروز من مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان باشم. و اگر امروز در کسوت معلمی هستم مدیون این معلم هستم.

وی افزود: معلمی صرفا یک شغل نیست و معلم تلاش می‌کند که انسان‌ساز باشد و این اقدام بسیار ستودنی و دارای اجر الهی است. 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.