1401-02-31 09:47
609
0
80096
با فعالیت سامانه بارشی رخ داد؛

خداحافظی بارانی اردیبهشت با گلستان/ کاهش 20 درجه‌ای دما در دومین ماه بهار

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با اشاره به افت و خیز دمای هوا گفت: دمای هوا با فعال شدن سامانه بارشی در استان گلستان نسبت به روز گذشته ۱۴ الی ۲۰ درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا کرده است.

نوربخش داداشی در گفتگو با گلستان ما اظهار کرد: پس از پشت سر گذاشتن یک روز گرم بهاری مردم گلستان خنکای این فصل را تجربه می‌کنند، پیش بینی می‌شود بیشترین بارش‌ها مربوط به نواحی کوهپایه ای شرق استان باشد.

وی با اشاره به هشدار زرد شماره ۱۰ هواشناسی افزود: با نفوذ سامانه پرفشار از سمت غرب به استان گلستان از عصر روز جمعه شدت وزش باد اتفاق افتاد، حداکثر سرعت لحظه ای وزش باد غالبا بین ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

مدیرکل هواشناسی گلستان با بیان اینکه وزش باد در استان با شدت و ضعف همراه خواهد بود، گفت: بارندگی در گلستان از شب گذشته آغاز و تا امشب ادامه خواهد داشت، بارش‌ها همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود بنابراین آبگرفتگی برخی معابر دور از انتظار نیست.

داداشی از مردم خواست با توجه به آبگرفتگی برخی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های فصلی برای انجام هرگونه تردد احتیاط لازم را داشته باشند و از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند و از انجام فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.