1403-02-02 03:30
223
0
89666
با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه؛

مرکز تکثیر دام «رومن» در گلستان افتتاح شد

آئین افتتاح نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد رومن در استان گلستان با مشارکت و سرمایه‌گذاری محل موقوفه میرسعداله ایلخانی شهرستان آزادشهر انجام شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ در راستای تفاهم با استانداری گلستان نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک‌نژاد رومن در استان گلستان با مشارکت و سرمایه‌گذاری محل موقوفه میرسعداله ایلخانی شهرستان آزادشهر به بهره‌برداری رسید.

حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی گفت:  افتتاح نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد رومن در استان گلستان یکی از مفاد تفاهم بود که امروز شاهد بهره‌بری آن هستیم، رومن نژادی خوب با دوقلوزایی بالا است و امیدواریم فازهای بعدی این مجموعه نیز در گلستان راه‌اندازی شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در این زمینه گفت: امیدواریم در فازهای بعدی شاهد توسعه این فارم باشیم، نژاد رومن یک نژاد دوقلوزا است و می‌تواند به توسعه دامپروری استان کمک کند.

علی‌محمد زنگانه نیز در حاشیه این مراسم بیان کرد: مواد تفاهمی اوقاف و امور خیریه و استانداری در استان یکی پس از دیگری در حال اجرا است.

استاندار گلستان ادامه داد: اوقاف و امور خیریه پیش از این در پرورش دام سنگین فعالیت خوبی داشتند، گلستان ظرفیت خوبی در حوزه دامپروری دارد و پرورش دام سبک نیز دستور کار اوقاف و امور خیریه قرار گرفت.

زنگانه بیان کرد: در حوزه آبزی‌پروری نیز بنا است با همکاری اوقاف و امور خیریه اتفاقات خوبی رقم بخورد و در این راستا نشستی برگزار خواهیم کرد.

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.