1403-02-08 11:22
147
0
89754

۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان از صدور بیش از پانزده هزار مجوز الکترونیکی کسب‌وکار تا کنون در این استان خبر داد و گفت: ۲۵ اردیبهشت آخرین‌مهلت دریافت شناسه یکتا است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»؛ روح اله صلبی مدیرکل اقتصادی و دارایی استان گلستان گفت: تا ۲۵ اردیبهشت امسال، همه مجوزهای کاغذی باید الکترونیکی شود.
 
 صلبی درباره مهلت دریافت شناسه یکتا گفت: وزارت اقتصاد در اجرای قوانین و مقرراتی که وضع شده، از جمله قانون بهبود محیط کسب‌وکار در حوزه درگاه ملی مجوزها به دنبال تسهیل این فرایند است تا در دو حوزه ثبت مجوز جدید و تبدیل شناسه‌های قدیمی که به نوعی شناسه‌های کاغذی بوده، اقدام کند.
 
 وی افزود: در این حوزه نیاز به صرف هیچ هزینه‌ای جهت تبدیل شناسه‌های قدیم به شناسه‌های جدید نیست و فقط زمانی که صاحبان کسب‌وکار و اصناف بابت این موضوع صرف خواهند نمود شاید بین دو دقیقه یا کمتر از آن است.
 
 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان ادامه داد: برای تمدید مجوزهای کسب‌وکار نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای صادرکننده مجوز نیست، زیرا در همه ساعات شبانه‌روز می‌توانند از طریق درگاه ملی مجوزها نسبت به تمدید یا صدور شناسه یکتا اقدام کنند.
 
 صلبی گفت: افراد برای تمدید یا صدور شناسه یکتا با داشتن اطلاعات کد صنفی، کد پستی و کد ملی خود با مراجعه به درگاه ملی مجوزهای کسب‌وکار به‌سادگی می‌توانند به این کار اقدام نمایند.
 وی ادامه داد: صاحبان کسب‌وکار و اصنافی که اقدام به دریافت شناسه یکتا کنند در آینده جهت دریافت خدمات دولتی اعم از تسهیلات بانکی، معافیت‌های مالیاتی، خدمات حوزه تأمین اجتماعی و بسیاری خدمات دیگر با مشکلی مواجه نخواهند شد.
 
 صلبی خاطرنشان کرد: آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا ۲۵ اردیبهشت امسال است و لذا از همه صاحبان کسب‌وکار و اصناف خواهشمندیم تا نسبت به دریافت شناسه یکتا هر چه سریع‌تر اقدام نمایند.

منبع: برنا

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.