1394-05-23 15:15
1724
13
18993
فرساد خطاب به استاندار گلستان:

آقای صادقلو جریان اصولگرایی آرمان های انقلاب را مصادره نکرده بلکه اصلاح طلبان از آن فاصله گرفته اند / اگر عدالت میزان است چند کرسی را در استانداری به اصولگرایان دادید؟

 اصولگرایان آرمان های انقلاب را مصادره نکرده اند بلکه این اصلاح طلبان هستند که از این آرمان ها فاصله گرفته اند.

به گزارش گلستان ما ؛ علیرضا فرساد فعال سیاسی اجتماعی استان گلستان در رابطه با مطالب منتشر شده از استاندار محترم گلستان در نشست روز خبرنگار با سردبیر هفته نامه محلی گلشن مهر در یادداشتی اظهارداشت:هنگامی که مطالب منتشر شده از استاندار محترم گلستان را مشاهده نمودم متعجب شدم.تعجب من از این رو نبود که چرا ایشان چنین صحبت هایی را ابراز کرده اند بلکه تعجبم از آن جهت بود که نمی دانستم کدام سخن را قبول کنم.

ایشان در یک جای صحبت شان فرمودند بنده یک اصلاح طلب هستم و یک اصلاح طلب خواهم ماند و در جای دیگر گفتند من محصول جریان سیاسی خاصی نیستم و متعهد به دولت هستم.جناب آقای استاندار کدام را قبول کنیم اینکه اصلاح طلبید یا اعتدالگرا؟

اما جناب آقای استانداردر ادامه صحبت های خود فرمودند که: اصلاح طلبی، بزرگترین اصول گرایی و متعهد به آرمان های انقلاب است.جناب آقای استاندار به عنوان یک جوان گلستانی از شما چند سوال دارم.

خط و مشی جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی چیست؟

اصلاح طلبان به دنبال اصلاح چه چیزی هستند؟

آیا اصولگرایان تا به امروز به آرمانهای انقلاب متعهد بوده اند یا اصلاح طلبان؟

کدام جریان تا به امروز بیشترین بازی را در زمین دشمن داشته است؟

چرا بسیاری از ایده پردازان جریان اصلاح طلبی در خارج از کشور بر علیه نظام کار میکنند؟

چرا بسیاری از بزرگان این جریان در فتنه 88 پشت میز دادگاه رفتند و اعترافات سنگینی کرده و در رسانه ملی نیز پخش شد؟

چه اتفاقاتی در مجلس ششم که اکثریت آنها اصلاح طلب بودند رخ داد؟

اصولگرایان آرمان های انقلاب را مصادره نکرده اند بلکه این اصلاح طلبان هستند که از این آرمان ها فاصله گرفته اند.

مگر میشود یک آرمان را مصادره کرد.چگونه هنگامی که مردم لبنان,سوریه,بحرین,یمن و سایر انقلاب های اسلامی در جهان از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی ما بهره میبرند و الگو برداری میکنند آرمان های این انقلاب مصادره یک جریان خاص نیست اما حالا این آرمانها به مصادره اصولگرایان درآمده است.

در بخشی دیگر از صحبت های جناب آقای استاندار در این نشست گفته شده بود: ادبیات دولت، ماندن در جریان اصلاح طلبی نیست بلکه استفاده از افراد با خصایص فوق از هر دو جریان اصلاح طلب و اصول گراست.

جناب دکتر صادقلو اگر میزان برای ما عدالت است و ادبیات دولت استفاده از افراد در هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگراست؛شما چند کرسی در استانداری گلستان به اصولگرایان داده اید؟

بله حضرتعالی گفته اید عدالت میان اقوام؛فرمایش شما کاملا درست است.آن کرسی هایی که به اقوام گوناگون در استان داده شده است از میان هم جریانی های اصلاح طلب بوده است نه اصولگرا و گرنه چه تعداد بسیارند برادران ترکمن و سیستانی اصولگرای ما.جناب استاندار چرا از آن جریان در استانداری گلستان بهره برده نشده است؟

اگر به سوالاتی که در این یادداشت پرسیدم,پاسخ داده شود به این جمع بندی خواهیم رسید که اصلاح طلبی بزرگترین اصولگرایی نیست زیرا اگر شما امروز نگاهی به سوابق جریان اصلاح طلبی در کشور بیاندازید به حقیقت هایی اگر چه تلخ خواهید رسید.

الحمدالله رب العالمین جریان اصولگرایی مسیرش مشخص و سوابقش روشن و امتحان پس داده است و بی تردید هر اصولگرایی متعهد به آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی است.

خدا را شاکریم که ما با مردم بسیار فهیم و مطلع و هوشیار و با بصیرتی روبرو هستیم و مردم ما همه جریان های سیاسی کشور را می شناسند و خودشان رصد میکنند و بسیاری از حوادث گذشته وخسارت وارده آن را فراموش نخواهند کرد که چه کسانی و کدام جریان میخواستند نظام را به سمت درگیری داخلی ببرند که تدابیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت همین مردم بساط بسیاری جمع کرد.

در زمان غربت اسلام ناب و راستین / مسلمین را در دفاع از آن بصیرت لازم است

حق و باطل چون بهم آمیخت یا وارونه شد / بهر تشخیصش به هر انسان بصیرت لازم است

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسینی

ظاهر آقای استاندار و بعضی از معاونین ایشان را با ظاهر سالها قلبشان مقایسه کنید و کار به باطنشان هم نداشته باشیم حرف های آقای فرساد نیاز به تایید نداره

0
0
پاسخ
1394-05-23 19:20
محمدرضا

الان این آقای استاندار داره پتروشیمی رو راه میاندازه , قطار بین المللی رو راه انداخته , حفاری نفت رو داره پیش میبره , منطقه آزاد رو داره اوکی میکنه , آشوراده رو پیگیره چشم ندارین ببینید.به درد شما همون قناعت و محمودزاده میخوردند که بعضی ها هم بهشون به به چه چه بگن

0
0
پاسخ
1394-05-23 21:01
محمدرضا

حرف منو سانسور کردید

0
0
پاسخ
1394-05-23 21:09
حسین

شما که دم از عدالت میزنید در طول 8 سال حکومت اصولگرایی چند نفر از اصلاح طلبان (اونهم از نوع معتدل) رو بکار گرفتید . حتی آبدارچی ها رو عوض کردید. چشم بصیرت داشته باشید که هنوز در دولت تدبیر و امید پست های مدیریتی در دست اصولگرا می باشد.

0
0
پاسخ
1394-05-24 03:30
جباری

سلام . .... آقا در دولت قبل چند تا پست را به اصلاح طلبان استان دادید که الان تقاضای پست می کنید . گهی پشت به زین و گهی زین به پشت . چیزی که عوض داره گله نداره . پس لطفا ...

0
0
پاسخ
1394-05-24 03:39
حسین

این سوال را باید از خودتان بپرسید که چند تا کرسی را در زمان خودتان به اصلاح طلبان دادید که الان توقع کرسی دارید ؟شما در زمان اصولگرایی خود حتی به ساده ترین نیروها در ادارات رحم نکردید و صرف اصلاح طلبی آن ها را در به در و جابجا می کردید به بدترین شکل حالا چی شده ادعای کرسی و عدالت می کنید . لطفا نظرم را حذف نکنید

0
0
پاسخ
1394-05-24 03:49
,mmm

رو که نیست ..................!!!!

0
0
پاسخ
1394-05-24 05:36
محمدرضا

چند تا نمونه نام ببر آقای جباری؟تو همون معاونه هستی دیگه احتمالا

0
0
پاسخ
1394-05-24 06:07
علی

بابا جون بروبزرگترتوبیار.فقط میدونم کوچکترازاین حرفها هستی که بخوای باهیاهوکردن نامی رودرکناربزرگان بدست بیاری.

0
0
پاسخ
1394-05-24 13:14
متین

جناب محمد رضا ی عزیز.مثل اینکه شما تو باغ نیستی .استاندار بصراحت با پتروشیمی مخالفه فقط کافیه مصاحبه روز چهارشنبه 5/21 رو نگاه کنی تا ببینی استاندار در خصوص پتروشیمی چی گفته .بقیه پروژه ها هم پیشکش .

0
0
پاسخ
1394-05-24 15:44
حسین

عمو کوتاه بیا . ولی آزادی بیان و ظرفیت را داشته باش . بابا جلوی این عمو رو بگیرین

0
0
پاسخ
1394-05-29 07:24

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.