1401-02-25 12:57
973
0
80000
طی مراسمی؛

دادستان نظامی استان گلستان معرفی شد

طی مراسمی یزدان سالخورده به عنوان دادستان نظامی استان گلستان معرفی و از تلاش های محمدرضا محمودی تجلیل شد.

به گزارش گلستان ما؛غلامرضا الواری، رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان در این مراسم اظهار کرد: قضا در اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است و قضاوت از ارکان زندگی اجتماعی و یک نیاز اساسی برای احقاق حق و رفع خصومت است.

رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان ادامه داد: در اسلام قضا به اولیای الهی نسبت داده می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است.

الواری حسن خلق و رعایت تقوای الهی را در قضاوت حائز اهمیت برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری می فرماید قوه قضائیه باید وظایف خود را به صورت متوازن پیگیری کند مثل رعایت حقوق عامه کار دادستان است همراه با پیشگیری از قوع جرم در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: همچنین به موضوع مردمی بودن قوه قضائیه مقام معظم رهبری تاکید دارند و فرمودند که فساد مالی مثل ویروس کرونا در قوه قضائیه است.

این مقام مسئول بیان کرد: رکن اصلی امنیت در جامعه نیروهای مسلح هستند و قانون گذار برای نیروی مسلح قانون ویژه و آیین دادرسی تکمیلی به دنبال دادرسی عمومی در نظر گرفته شده است.

الواری  افزود: در این سازمان برای احقاق حق، رفع خصومت، تعیین امنیت قضایی و حفظ اقتدار نیروهای مسلح توام با معنویت اهتمام داریم.


وی به پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: همایشی در سال گذشته در این راستا برگزار کردیم و تلاش می کنیم که وقوع جرم در نیروهای مسلح به حداقل برسد و کلاس های آموزشی را در این راستا برگزار می کنیم.


انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.