1401-02-30 12:47
399
0
80086
با حضور مقتدرانه بسیجیان؛

رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در کلاله برگزار شد+ تصاویر

با حضور مقتدرانه بسیجیان، رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ طی دو روز در کلاله برگزار شد.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ احمد کوهستانی فرمانده  سپاه کلاله در گفتگو با خبرنگار ما،  گفت: رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ با گرامیداشت یاد شهید محمد حجازی؛ با شعار محوری "بسیج پاره تن مردم است" طی دو روز در شهرستان کلاله برگزار شد.

سرهنگ کوهستانی در ادامه به اهداف رزمایش اشاره کرد و گفت: ارتقا آمادگی دفاعی برای مقابله با تهدیدات دشمن، همچنین ارتقاء هماهنگی و هم  افزایی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان و رده های بسیج، از اهداف این رزمایش بود که الحمدالله با حضور و آمادگی توان رزمی خوبی این رزمایش برگزار شد.

فرهاد شیبک فرماندار و رئیس شورای تامین کلاله با تجلیل از معمار کبیر انقلاب و بسیج، حضرت امام خمینی ره گفت: امروز بسیج در هر صحنه ای که ورود پیدا می کند؛ بارشی از خیر و برکت، خلوص و صداقت را در آن مشاهده می کنیم.

شیبک که در صبحگاه مشترک بسیجیان حاضر در رزمایش سخن می گفت؛ افزود: حضور نیروهای بسیج در میادین انقلاب اسلامی، شادی و امید در دل مدافعان انقلاب اسلامی را به همراه دارد؛ ضمن اینکه یاس و ناامیدی را در وجود دشمنان نهادینه می کند.

گفتنی است؛ پس از تجلیل خانواده شهدا و ایثارگران؛ بسیجیان و پیشکسوتان ایثار و شهادت حاضر در صبحگاه مشترک از محل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.