1401-06-10 18:25
658
0
81450

امام زاده گنبد، میزبان جاماندگان اربعین می شود

فرماندار گنبد گفت: امامزاده یحیی بن زید (ع) شهرستان گنبدکاووس پذیرای عاشقان و جاماندگان از کاروان اربعین حسینی است.

به گزارش گلستان ما، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه شورای هماهنگی  بزرگداشت اربعین حسینی که ئر دفتر نماز جمعه برگزار شد اظهار داشت: امام زاده یحیی بن زید(ع) امسال اربعین به عنوان یکی از کانون های اجتماع جاماندگان از اربعین حسینی (ع)  خواهد بود که پذیرای زائرین از شهر های اطراف است. 
مهدی دهرویه افزود: با توجه به در نظر گرفتن تمامی نکات خدمت‌رسانی مناسب به زائران اربعین، در محورهای ورودی و خروجی شهرستان یک  موکب نیز به همت ادارات در مسیر امام زاده یحیی بن زید (ع) برای ارائه  خدمات به زائران پیش بینی خواهد شد. 

وی افزود: در جلسه ای که روز یکشنبه برگزار خواهد شد کمیته های فرهنگی و  پشتیبانی و تدارکات  و دیگر کمیته ها برای هر چه بهتر برگزار کردن آیینهای اربعین تشکیل می شود.
امام جمعه گنبدکاووس نیز برگزاری آیین های اربعین را مردمی دانست و بر تقویت موکبهای مسیر امام زاده یحیی بن زید (ع) تاکید کرد حجت الاسلام محمود ترابی گفت: باید تلاش کنبم بزرگترین راهپیمایی اربعین دنیا در کشورمان اجرا شود.

علی جوان فرماندار گالیکش نیز  بیان کرد: در روز اربعین سفره مهربانی و مهمان نواز ی مردم گالیکش و مینودشت روستاهای حسن آباد قوینلی و ده حسن خان در مسیر پیاده روی جاماندگان از اربعین حسینی تا امام زاده یحیی بن زید (ع) پهن می شود و برای پذیرایی 10 هزار زائر اربعین از شهرهای اطراف تا امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس برنامه‌ریزی شده است.

احمد رضا کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلانمی گنبدکاووس نیز گفت: مغناطیس حسین  با همه سختیها و کارشکنی ها حرکت می کند و همه دلها را به سمت کربلای معلا  می برد و عده ای از خیل عظیم عاشقان حسینی که  توفیق رفتن به کربلا را ندارند با شرکت در  مراسم جاماندگان اربعین دلها را متوجه کربلا می کنند بنابراین برای زائرین جامانده از کربلا باید برنامه های منسجمی داشته باشیم و کمبودهای گذشته را برطرف کنیم .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.