1393-06-10 06:03
11529
0
2070
تجلیل مصطفی کارخانه از والیبال ترکمن صحرا

مرحوم میکائیل یلمه انسانی بزرگ بود / فرهاد قائمی ستاره لیگ جهانی / دلیل به توافق نرسیدن با جواهری گنبد

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه با مرحوم میکائیل یلمه نایب قهرمان جهان شدیم گفت: ترکمن صحرا بازیکنان مستعدی چون بای محمد دوجی ، عثمان و ابراهیم سن سبلی ، میکاییل تاجر ، فرهاد قائمی و ... دارد.

به گزارش گلستان ما ؛ مصطفی کارخانه سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران که این روزها در استان گلستان وشهرستان علی آباد کتول به سر می برد در خصوص والیبال ترکمن صحرا گفت : این منطقه والیبال خیز بوده و همواره بازیکنان بزرگی مانند بای محمد دوجی را به جامعه ورزشی تحویل داده است .

وی یادی هم از مرحوم میکائیل یلمه کرد و گفت : من با یلمه نایب قهرمان جهان شدم و ایشان انسانی بزرگ و با شخصیت بود که رفتنش داغی بزرگ بر بدنه والیبال کشور گذاشت.

CrThumb.aspx

وی ضمن تمجید از بازیکنانی چون عثمان و ابراهیم سن سبلی ، غیاث الدین صحنه و میکاییل تاجر افزود: باید طوری کار کنیم وسازندگی ایجاد کنیم تا در سالهای بعد جایگزین مناسبی برای این افراد داشته باشیم.

فرهاد قائمی یک ستاره است

کارخانه با توجه به درخشش فرهاد قائمی در لیگ جهانی گفت : فرهاد قائمی یک ستاره است و اگر بازیهای تیم ملی را بررسی کرده باشید حتی سعید معروف هم تعویض می شد اما تنها بازیکنی که اصلا تعویض نشد فرهاد قائمی بود.

وی به خصوصیات بارز فرهاد قائمی اشاره کرد و گفت: فرهاد به دلیل دریافت های خوب و زدن سرویس های عالی یک بازیکن ممتاز در دنیا در پست خودش می باشد.

32120105627525603868

این مربی کارکشته والیبال تصریح کرد: یک زمانی که اینجا جزو مازندران بود ، بدنه تیم از بازیکنان گلستان و مخصوصا ترکمن ها بود که خیلی خوب بازی می کردند و همواره یک پای فینال بودند .

کارخانه در خصوص عشق والیبال در ترکمن ها بیان کرد: والیبال گنبد را دوست دارم و 50 درصد آمدنم به گلستان بخاطر والیبال اینجا بود چرا که وقتی در یک مراسم عروسی ، داماد و عروس را روی یک تخت می نشانند و مسابقه والیبال برگزار می کنند ، این نشان از عشق و علاقه فراوان به این ورزش دارد چون هیچ جای دیگر این کار را نمی کنند.

جواهری خودش ادامه نداد

مصطفی کارخانه در خصوص اینکه چرا با جواهری گنبد به توافق نرسید اذعان کرد: جواهری گنبد خودش ادامه نداد و من کار کنم و دو جلسه هم با اقای جواهری و پسرش داشتیم و آنها معتقد بودند که باید یک کمک هایی بشود .

وی ادامه داد: من نباید می آمدم و دعوت آنها را قبول می کردم چون احساس می کنم از من استفاده تبلیغاتی شد اما از روی رفاقت آمدم و جایگاهی در کشور دارم اما در کل والیبال گنبد را خیلی دوست دارم .

80344980657141266128

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.