1396-10-28 13:58
1020
0
49295
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر خبر داد؛

تشکیل ۱۷ کمیته برای بزرگداشت دهه فجر سال ۹۶ در آزادشهر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر در جلسه ی ستاد دهه فجر گفت: ملت غیور ایران اسلامی پاسخ یاوه گویی های ترامپ و عناصر فتنه گر را بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن خواهند داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در جلسه ی ستاد دهه فجر ظهر دیروز در فرمانداری آزادشهر برگزار شد، ۱۷ کمیته برای بزرگداشت دهه فجر تشکیل شد که این کمیته ها شامل، کمیته بازرسی ، قرآن و مساجد ، فرهنگیان و دانش آموزی ، همیاری و تشکل های مردمی، ایثارگران، فضاسازی، ارتباطات و اطلاع رسانی، ورزش و جوانان، کارگری، اصناف و بازار، بسیج ، فرهنگی هنری ، زنان و خانواده، دانشجویی و کودک و نوجوان می باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر افزود: آنچه که امروز ما را به اوج عزت و سعادت رسانده است ، ایثارگری و جانفشانی های برگرفته از فرهنگ عاشورایی و تاسی به گفتمان اهلبیت عصمت وطهارت(ع) ، رهبری حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت از فرامین و منویات ولی امر مسلمین ، امام خامنه ای عزیز است که توانست انقلاب اسلامی را به عنوان یک نظام دینی پویا، بالنده در مسیر تحقق تمدن بزرگ اسلامی و ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه در برابر نظام سلطه به جهانیان معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه امسال دهه مبارک فجر مقارن با ایام شهادت حضرت زهرا سلام علیهاست، گفت: امسال دهه ی مبارک فجر با نام و یاد اولین شهیده ی راه ولایت آغاز می شود و بر همگان لازم است که حفظ شانیت و حرمت این ایام حفظ شود و گفتمان فاطمی در محافل تبیین و جایگاه زن مسلمان در تعظیم و تعالی شعائر دینی تشریح شود.

حجت الاسلام دیلمی با استناد به برخی از سخنان حضرت صدیقه ی طاهره سلام علیها اظهار داشت: آن حضرت در بیانات گوهربار خود یکی از ثمرات تمسک به ولایت را وحدت کلمه، دوری از تفرقه، قشری نگری و اختلاف افکنی معرفی می کند و بر این اساس کسانی که با ایجاد شبهات و تخریب و قبح شکنی ارزشها و اصول دینی برای رسیدن به مقاصد شخصی و گروهی خود تلاش می کنند انقلابی نیستند بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری ، انقلابی نما هستند.

photo ۲۰۱۸ ۰۱ ۱۷ ۱۸ ۱۵ ۴۹

دبیر ستاد دهه ی مبارک فجر شهرستان آزادشهر گفت: امیدوار کردن دشمن و مایوس کردن مردم یکی از بزرگترین ضربات بر پیکره ی اسلام و انقلاب است لذا در سخنان حضرت فاطمه سلام الله علیها می بینیم که می فرماید شیاطین زمان همانند لاک پشتی هستند که در صورتی ایجاد فضای امن پیدا کنند سر از لاک خود بیرون می آورند و به دنبال مقاصد خود حساب شده حرکت می کنند.

حجت الاسلام دیلمی گفت: امام خمینی (ره) در دوران آغازین انقلاب با شجاعت ودرایت خود که بر گرفته از آموزه های دینی بود توانست شیطان بزرگ زمان یعنی آمریکا را از کدخدایی پایین بکشد و مسیر تحقق انقلاب اسلامی را برای مردم روشن و موجب آزادی رای مردم در کشور شود.

دیلمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است گفت: امروز شاهد به ثمر رسیدن انقلاب در تمامی حوزه ها از جمله مذهبی، اجتماعی، بهداشت ودرمان، عمران و آموزشی ، تولید علم و دستاوردهای نظامی می باشیم و همین دشمن را عصبانی کرده است.

وی گفت: حفظ این انقلاب نه تنها برای ما از اهمیت ویژه ایی برخوردار است بلکه برای همه ی کشورهای منطقه نیز اهمیت دارد و چشم همه ی مسلمانان مستضعف و رنج دیده از نظام سلطه استکباری به جمهوری اسلامی ایران دوخته است.

این کارشناس مذهبی بیان داشت: دشمنان اسلام همواره در حال رصد موضوعات مختلف کشور می باشند که یکی از این موضوعات راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن می باشد که مردم باید با مشارکت حداکثری توطئه های دشمنان اسلام را همانند فتنه های اخیر، خنثی می نمایند.

دیلمی تصریح کرد: ملت غیور ایران اسلامی پاسخ یاوه گویی های ترامپ و عناصر فتنه گر را بار دیگر به فضل الهی با حضور حداکثری در یوم الله ۲۲ بهمن خواهند داد.

حجت الاسلام دیلمی دهه مبارک فجر را فرصتی ارزشمند برای معرفی و تبیین دستاورد ها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: این دستاوردها باید برای مردم تبیین و تشریح شود و مسئولین در رسیدگی به امورات مردم با تکیه بر توانمندی های داخلی از هیچ کوششی دریغ نکنند.

دیلمی همچنین بر برگزاری آیین بزرگداشت دهه فجر در 3شهر و تمام روستاهای این شهرستان به صورت خاص تاکید کرد و گفت: باید مراسمات این دهه را هر چه باشکوه تر گرامی داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.