1397-08-22 13:58
984
0
58682
ارسالی شهروند خبرنگار؛

حال و روز تنها خودروی حمل زباله روستای بالاجاده + تصویر

تنها خودروی حمل زباله روستا پاسخگوی این حجم انتقال زباله ها از روستا را نمی باشد و همین کمبود گاها موجب دپو و جمع شدن زباله در مخازن زباله های سطح روستا و متعاقب آن بروز مشکلاتی چون پراکندگی آن توسط حیوانات (سگها و گربه ها) و عدم رعایت بهداشت عمومی اهالی و… می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ سالهاست که درخواست مسئولان و اهالی برای تامین خودرویی مناسب، برای انتقال زباله های روستای بالاجاده به صور مختلف عمومی، رسانه ای و توصیه ها اعلام شده است و هربار قول مساعد مبنی بر اینکه این بار حتما در لیست و فهرست توزیع خودروی حمل زباله منظور خواهد شد اعلام میشد.

بارها و بارها شاهد مراسم تحویل خودروهای حمل زباله در مناطق مختلف استان بودیم و هر بار هم چشم انتظار تحقق قول مدیران و عمل به آن .

مسئولان محترم؛ تنها خودروی حمل زباله روستا پاسخگوی این حجم انتقال زباله ها از روستا را نمی باشد و همین کمبود گاها موجب دپو و جمع شدن زباله در مخازن زباله های سطح روستا و متعاقب آن بروز مشکلاتی چون پراکندگی آن توسط حیوانات (سگها و گربه ها) و عدم رعایت بهداشت عمومی اهالی و… می شود.

از سویی فرایند انتقال زباله ها هم به مخزن اصلی زباله ها، با مشکلاتی چون نوبت دهی و گاها انتظار برای تخلیه زباله ها به ساعتها می کشد که در طولانی شدن خدمات دهی این تنها خودروی روستا اضافه می شود.

اگر چه بارها و بارها این مشکل طرح موضوع و در رسانه ها پرداخته شده است، لیکن تاکنون اقدامی موثر برای تحقق این درخواست عمومی اهالی بعمل نیامده است.

مسئولان روستا، اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستا برای این مشکل مهم روستا اقدام و پیگیری نمایند و صدای این مردم را به گوش مسئولان شهرستان و استانی برسانند.

انشالله شنیده شود و قولهای مسئولان تحقق یابد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.