1397-02-04 05:54
1277
0
52878
رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی؛

رشد علمی و دینی دانشجویان موجب تاثیر مثبت در جامعه می شود

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گفت: دانشجویان نخبه فرهنگی با ارتقاء شخصیت علمی، اخلاقی، دینی و فرهنگی خود می توانند علاوه بر اینکه مهارتهای فردی و اجتماعی را در دانشگاه کسب می کنند به رشد ارزش ها و هنجارهای مثبت در جامعه نیز کمک نمایند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ علی نجفی نژاد در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه با گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: امیدوارم با تاسی از رهنمودها و سیره ائمه بزرگوار بتوانیم در خودسازی و ارتقاء محورهای انسانی و نهادینه کردن دستورات الهی، گام برداریم.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی افزود: دانشجویان نخبه فرهنگی با ارتقاء شخصیت علمی، اخلاقی، دینی و فرهنگی خود می توانند علاوه بر اینکه مهارتهای فردی و اجتماعی را در دانشگاه کسب می کنند به رشد ارزش ها و هنجارهای مثبت در جامعه نیز کمک نمایند.

در ادامه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: ایثار، اخلاص و جان فشانی از شاخصه های مهم افراد بسیجی است.

حجت الاسلام و المسلمین نامدار بیان کرد: دانشجوی بسیجی هم به فکر درس و علم است و هم در فعالیتهای اجتماعی حضور پررنگ و تاثیرگذار دارد.

وی تصریح کرد: انقلاب در حال غربال نیروهای خود است و در هر نسلی افراد نابی بوجود می آیند و عده ای هم ریزش پیدا می کنند.

حجت الاسلام نامدار گفت: ریاست دانشگاه در اداره دانشگاه نیاز به پشتیبانی تمام نیروها و فعالین دانشگاهی دارد و این پشتیبانی با مطالبه گری تشکلها و افراد فعال در دانشگاه میسر می شود.

untitled

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.