1396-10-30 05:51
751
0
49332
مسئول دفتر حمایت قضایی سپاه نینوا خبر داد:

بکارگیری فارغ‎التحصیلان حقوق بعنوان وکیل در دفتر معاونت قضایی سپاه

مسئول دفتر حمایت قضایی سپاه نینوا از بکار گیری فارغ التحصیلان حقوقی که شرایط لازم را داشته باشند به عنوان وکیل در دفتر حمایت قضایی سپاه خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجوسلام؛ مسئول دفتر حمایت قضایی سپاه نینوا در گفتگو با خبرنگار ما درباره میزان پرونده های رسیده به این دفتر گفت: حجم پرونده هایی که از شورای حل اختلاف تا رسیدگی در دادگاهها به دفتر حمایت قضایی سپاه مراجعه می کنند نسبتا زیاد است .

احمدی نسب ادامه داد: عدم آگاهی مردم از قوانین و سوء استفاده از این بی اطلاعی موجب شده تا حجم پرونده ها در سنین مختلف به مراکز قضایی زیاد شود.

وی گفت: عمده پرونده هایی که به ما مراجعه می کنند در رابطه با مسائل خانوادگی، ملکی و چک است.

احمدی نسب ادامه داد: این دفتر به تمامی ایثارگران و خانواده های آنان و همچنین کسانی که بیش از ۶ماه عضویت فعال بسیج داشته باشند خدمات ارائه می کند.

مسئول معاونت قضایی سپاه نینوا بیان کرد: تمام فارغ التحصیلان رشته حقوق که صلاحیت مکتبی و امنیتی آنان تایید شود و عضویت فعال بسیج را داشته باشند می توانند به عنوان وکیل در دفتر حمایت فعالیت کنند.

وی افزود: البته اینکه چه نوع پرونده ای در اختیار این افراد قرار بگیرد بستگی به میزان توان آنان دارد و پرونده ها براساس توان سنجی به وکلا واگذار می شود.

وی تصریح کرد: افرادی که در دفتر حمایت قضایی سپاه به عنوان وکیل فعالیت می کنند لازم نیست عضو کانون وکلا باشند و متقاضیان می توانند با فعالیت در این دفتر علاوه بر تجربه کاری رزومه فعالیتی نیز کسب کنند که البته دفاع از حقی که از افراد هم می کنند بالاترین امتیاز برای آنان محسوب می شود .

احمدی نسب گفت: هزینه وکالت برای مراجعه کنندگان رایگان است و موکلین تنها هزینه دادرسی و ایاب و ذهاب را پرداخت می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.