1397-02-04 12:33
580
0
52892
سخنگوی کمیسیون‌های امنیت ملی و حقوقی تشریح کرد؛

آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها در مجلس

سخنگوی کمیسیون‌های امنیت ملی و حقوقی، آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها در مجلس را تشریح کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن نوروزی عضو کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی با اشاره به خروج کاوه مدنی از کشور، اظهار کرد: کاوه مدنی، معاون دوتابعیتی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دوتابعیتی بود.

وی ادامه داد: طبق قانون اساسی، دوتابعیتی‌ها حق ورود در مناصب عالی را ندارند و قانون مدنی هم یک تابعیت را محترم شمرده است.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی با تاکید بر اینکه حضور دوتابعیتی‌ها در مقامات عالی مملکت درست نیست چراکه ظلم به انقلاب اسلامی و نظام است، تصریح کرد: از طریق پلیس اینترپل باید به تخلفاتی که کاوه مدنی در حوزه جاسوسی دارد، رسیدگی شود.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی گفت: کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی، گزارش اقدامات خود و لیست دوتابعیتی‌ها را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارائه کرده است.

همچنین سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت گزارش کمیته تحقیق و تفحص از مسئولان دوتابعیتی، اظهار کرد: ما نتیجه تحقیق و تفحص و همچنین لیست 100 نفره مدیران دوتابعیتی را به مراجع ذی‌صلاح ارسال کردیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.