1397-08-23 09:52
669
0
58703
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

8میلیون جوان انقلابی مومن با انگیزه در کشور هست/ باید این ظرفیت را تبدیل به یک شبکه عظیم در کشور کنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه 8 میلیون جوان انقلابی مومن با انگیزه در کشور هست، گفت: فقط باید این ظرفیت را تبدیل به یک شبکه عظیم در کشور کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از نافع، سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در مسجد حضرت رقیه (س) کوی ولیعصر (عج) و اهالی و هیأت امنای این مسجد، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این منطقه و ارائه گزارش خوب اقدامات انجام شده، اظهار کرد: این محله کانون جوشان فعالیت جوانان بدون چشم‌داشت است که از هیچ، همه چیز ساخته‌اند؛ آنهایی که می‌گویند نیازمند حرکات جهادی هستیم بیایند اینجا را ببیند.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در نظام مدیریتی وجود دارد، گفت: چشم آنها به سمت کسانی است که احساس درد می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: این محلات از آن خود مردم است و اگر مشکلی پیش بیاید، دود آن به چشم خود مردم می‌رود.

وی با بیان اینکه در نقاط مختلف کشور مواردی همچون کوی ولیعصر (عج) وجود دارد که اقدامات موثری در آنها صورت گرفته است، افزود: در بندرعباس ۲۳ قرارگاه وجود دارد که کل شهر را تقسیم‌بندی کرده و از توان جوانان با انگیزه مومن انقلابی استفاده کرده‌اند.

سردار غیب‌پرور با اشاره به بیان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان مومن انقلابی، تصریح کرد: 8 میلیون جوان انقلابی مومن با انگیزه در کشور هست فقط  باید آنها را تبدیل به یک شبکه عظیم در کشور کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اگر بچه حزب‌اللهی‌ها، بچه‌های جهادی و انقلابی در سراسر کشور یکدیگر را پیدا کنند کارهای موثری در کشور شاهد خواهیم بود، افزود: پیشنهاد ایجاد یک مجموعه فرهنگی در هر ناحیه شدنی است.

اگر ساختارشکنی کرده و کارها را به بسیجیان واگذار کنیم اتفاقات خوبی در کشور می‌افتد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مشکل ما در سپاه این است برخی از ما دچار سیستم‌های سلب ستادی شده‌ایم؛ اگر ساختارشکنی کرده و کارها را به بسیجیان واگذار کنیم نمونه آن همچون اقدامات موثر انجام شده در کوی ولیعصر (عج) می‌شود.

وی با بیان اینکه باید انجام کارها به جوانان انقلابی واگذار و ما نقش حمایتی داشته باشیم و آنها را تقویت کنیم، ادامه داد: اینکه از سرعت آنها بکاهیم درست نیست باید اجازه دهیم سرعت بگیرند که در این صورت اتفاقات خوبی در کشور می‌افتد.

سردار غیب‌پرور با اشاره به موسسات خدمت‌رسان در این منطقه، خاطرنشان کرد: وجود چهار موسسه خدمات‌رسان در یک منطقه بسیار خوب است؛ بسیج یعنی پیشتاز در چنین حرکاتی است.

وی در پایان سخنانش گفت: سالانه 10 هزار نفر از بسیجیان استان همدان امکان استفاده از اردوگاه شهید قهاری را دارند.

مدیر محله شهرک ولیعصر (ع) نیز در این مراسم یادآور شد: مجموعه فعلی با ۲۷ هزار جمعیت در مساحت ۱۵۶ هکتاری، ۲۰ درصد حاشیه شهر را شامل می‌شود.

عبادالله روحی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این محله، اظهار کرد: ارتباط خانواده با متربیان، فعالیت های فرهنگی ورزشی، چاپ ۸ جلد کتاب  توسط گروه ابراهیم هادی، یک‌هزار اجرا توسط گروه مهدیاس و ایجاد گروه سرود نورالمهدی با ۹۰۰ اجرا از جمله اقدامات در این منطقه بوده است.

وی تأسیس و راه‌اندازی قرارگاه نصر با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری موجود با حضور در جمع مردم با اجرای۶۰ برنامه و یک‌هزار مخاطب را از دیگر اقدامات در این منطقه برشمرد و گفت: فعالیت‌های خدمت‌رسانی به مردم و تأسیس ۴ موسسه خیریه از دیگر اقدامت در منطقه کوی ولیعصر (عج) بوده است.

روحی به نبود پارک، کانون فرهنگی و شالن ورزشی در این منطقه برای استفاده جوانان اشاره کرد و یادآور شد: در بسیج باید به حوزه هنر و افراد مشهور و رسانه ای بپردازیم چراکه در مقاطع حساس همیشه از سلبریتی‌ها آسیب دیده‌ایم و این موضوع باید حل شود.

وی در پایان بیان کرد: در هر ناحیه یک آکادمی فرهنگی با تربیت افراد هنرمند در عرصه‌های مختلف ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.