1397-02-04 04:09
555
0
52876
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

کارخانه آرد مشکل دار را تعطیل می کنیم / استاندار گلستان در بحث سلامت مردم با کسی تعارف ندارد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اعلام اینکه استاندار گلستان دانشگاه را مسئول بررسی کیفیت و توزیع آرد مطلبو در استان می داند گفت : اگر تشخیص دهیم که کارخانه ای ،آردش مشکل دارد آن کارخانه را تعطیل می کنیم .

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر صلبی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان در جمع خبرنگاران گفت : با همه تنش ها و مقاومت هایی که بعضا در زمینه توزیع آرد بی کیفیت در استان وجود دارد ، استاندار گلستان قول مساعد حمایت داده  و در زمینه سلامت مردم با احدی تعارف ندارد .

صلبی افزود : اگر تشخیص دهیم که کارخانه ای ،آردش مشکل دارد آن کارخانه را تعطیل می کنیم و این حمایت استاندار برای ما جای دلگرمی دارد .

وی تصریح کرد : البته برخی از این کارخانه داران پشت این مسئله پنهان می شوند که تعطیلی کارخانه موجب بیکاری کارگران شده و مغایر بحث کارافرینی و اشتغالزایی است اما ما قطعا در بررسی کیفیت آرد کوتاه نخواهیم آمد .

معاون غذا دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد : از امسال نظارت سه دستگاه دانشگاه علوم پزشکی گلستان ، غله و  استاندارد از ابتدای مرحله تحویل ، ذخیره سازی و نگهداری تا مرحله تولید آرد صورت خواهد گرفت .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.