1397-05-30 03:36
821
0
56248
در اختتامیه طرح نشاط معنوی گلستان مطرح شد؛

شرکت یک هزار و 472 جوان و نوجوان گلستانی در طرح اوقات فراغت/ موج جدیدی از نشاط اجتماعی را در استان شاهد خواهیم بود

مدیرکل امور اوقاف و امور خیریه استان گفت: یک هزار و 472 جوان و نوجوان از بستراین کلاس ها جهت غنی سازی اوقات فراغت، آموزش های اجتماعی ، فرهنگی، ورزشی و هنری را در قالب طرح نشاط معنوی فرا گرفتند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام  روح الله سلیمانی فرد ظهر امروز در آیین اختتامیه طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه استان گلستان، اظهار کرد: طرح تابستانی اوقات فراغت با عنوان «نشاط معنوی» چند سالی است، با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجونان در  استان گلستان اجرا می شود

وی افزود: دراین طرح، در 29 بقعه متبرکه استان کلاس های فرهنگی، قرآنی، ورزشی و هنری پیش بینی شده است.

neshatemanavi 16

فراگیری مهارت های زندگی، و سبک زندگی اسلامی لازمه خودسازی نوجوانان برای آینده

مدیرکل امور اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: بیش از 60 مربی فرهنگی خواهر و برادر به همراه 26مبلغین مذهبی حوزه علمیه قم  وبومی استان گلستان به آموزش نوجوانان پرداختند.

وی از برگزاری 66 عنوان کلاس در سراسر استان خبردادو بیان کرد: یک هزار و 472 جوان و نوجوان از بستراین کلاس ها جهت غنی سازی اوقات فراغت، آموزش های اجتماعی ، فرهنگی، ورزشی و هنری را فرا گرفتند .

سلیمانی فرد در ادامه فراگیری مهارت های زندگی، و سبک زندگی اسلامی لازمه خودسازی نوجوانان برای آینده بیان کرد و افزود: این طرح  به مدت 45 روز  به صورت رایگان در جواربقاع متبرکه از ابتدای تیرتا شهریورماه برگزار شده است که کمک شایانی با استقبال خوبی روبه رو شده است.

neshatemanavi 13

تمام دستگاه ها مکلفند برای اوقات فراغت  و نشاط اجتماعی برنامه ریزی کنند

در ادامه عبدالرضا چراغلی مدیرکل امور اجتماعی گلستان با تاکید بر کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی با تدارک برنامه های مذهبی و با نشاط گفت:  اوقات فراغت مختص تابستان نیست و دستگاه ها باید برای سایر ماه های سال هم برنامه ریزی داشته باشند .

وی با اشاره به نقش رسانه ها درکمک به ارتقای سطح نشاط اجتماعی، اظهار کرد: برای برون رفت از این چالش وتوجه بیشتردستگاه هایی که فعالیت های گسترده دارند، جهت استمرار و بروزرسانی فعالیت هایشان از سوی رسانه ها مورد توجه قرار گیرند و دستگاه هایی که کوتاهی می کنند معرفی و به چالش کشیده شوند .

چراغعلی اذعان کرد: تمام دستگاه ها مکلفند برای اوقات فراغت  و نشاط اجتماعی برنامه ریزی کنند.

مدیرکل امور اجتماعی  و فرهنگی گلستان با اشاره به فعالیت های حوزه اجتماعی استانداری گلستان ابراز کرد: براین اساس حمایت از سازمان های مردم نهاد و دستگاه هایی که در این خصوص مسئولیت دارند را در اولویت قرار دادیم.

وی ادامه داد: توجه به کودکان خیابانی تا زنان سرپرست خانوار و فعالیت های مذهبی ازجمله فعالیت های ما از سال گذشته بود و در سال جدید موج جدیدی را برای نشاط اجتماعی و اوقات فراغت وارتقای سطح صلابت اجتماعی  جامعه در استان را شاهد خواهیم بود.

neshatemanavi 19

به گزارش گلستان ما؛ آیین اختتامیه طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه استان گلستان با برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و جنگ شادی توسط روحانیون، اهدای جوایز به مربیان و متربیان دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی این طرح در امامزاده طیب روستای قرن آباد گرگان برگزارشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.