1397-05-29 12:31
732
0
56250
در بازی‌های آسیایی جاکارتا؛

پیروزی حساس کبدی ایران برابر پاکستان / درخشش کبدی‌کاران گلستانی در تیم ملی

تیم ملی کبدی کشورمان موفق شد با درخشش ملی‌پوشان گلستانی برابر پاکستان به پیروزی حساس و مهمی دست یابد.

به گزارش گلستان ما ؛ تیم ملی کبدی کشورمان با حضور هفت گلستانی موفق شد دقایقی پیش از سد پاکستان عبور کند و این تیم را با نتیجه 35 بر 20 شکست دهد.

تیم ملی کبدی کشورمان با کسب این پیروزی به صدرنشینی نزدیک‌تر شد و در ادامه راه ساده‌تری را در پیش رو دارد و شانس رسیدن به فینال برای کبدی‌کاران کشورمان بیشتر شد.

پاکستان به عنوان قدرترین تیم این گروه برابر تیم ملی کبدی کشورمان محسوب می‌شد و با توجه به شکست کبدی کشورمان در مسابقات آسیایی گرگان که سال گذشته برگزار شد با انگیزه بیشتری وارد زمین شده بود اما برابر تیم قدرتمند، با تجربه و با کیفیت کشورمان به زانو درآمد.

در ادامه مسیر تیم هندوستان به عنوان مهم‌ترین و قدیمی‌ترین حریف تیم ملی کبدی کشورمان محسوب می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با انگیزه پیروزی برابر هندوستان و کسب مدال طلا به این مسابقات اعزام شدند.

علاوه بر رئیس فدراسیون کبدی، فاصل اتراچالی کاپیتان تیم ملی کبدی و دیگر ملی‌پوشان نیز در گفت‌وگو‌‌های مختلف با رسانه‌ها به ویژه با خبرگزاری فارس در گرگان، به انگیزه بالا و تصمصم جدی برای کسب مدال طلا اشاره داشته و آمده‌اند تا به آرزوی جند ساله کبدی ایران دست پیدا کنند.

فاضل اتراچالی، میثم عباسی، ابوذر مهاجر، محمد اسماعیل مقصودلو، محمد ملاک، ابوالفضل مقصودلو، محسن مقصودلو ملی‌پوشان گلستانی تیم ملی کبدی کشورمان هستند که در بازی برابر پاکستان نیز درخشش خوبی داشتند.

امیرمازندرانی سرمربی تیم ملی کبدی کشورمان دیگر گلستانی کاروان تیم ملی کبدی ایران است و فاضل اتراچالی کاپیتان تیم ملی کبدی کشورمان سومین تجربه خود در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کند./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.