1397-05-30 08:34
1153
0
56262
با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه سال دوم :

یوسفی و جرجانی رئیس و نایب رئیس شورای شهر گرگان شدند

انتخابات هیئت رئیسه سال دوم شورای اسلامی شهر گرگان برای سال دوم برگزار و یوسفی و جرجانی به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس انتخاب شدند .

به گزارش گلستان ما ؛ انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان برای سال دوم ساعت 11 امروز سه شنبه 30 مرداد ماه در صحن شورای شهر گرگان به صورت غیر علنی برگزار شد.

در این جلسه دو نفر کاندیدای ریاست بودند : علی اصغر یوسفی و سعید رحیمی که در پایان رای گیری یوسفی 6 رای ، رحیمی 2 رای و یک رای باطله ( بنام ناصر گرزین هر چند کاندیدا نبود) از صندوق بیرون آمد .

در بخش نایب رئیسی نیز ابراهیم جرجانی تک کاندیدا بود که با 8 رای به عنوان نایب رئیس انتخاب شد .

حمیدرضا آقاملایی هم به عنوان سخنگو، فائزه عبداللهی منشی اول و مهران کاظم نژاد منشی دوم هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان برای سال دوم انتخاب شد .

از نکات جالب این انتخابات اصرار و پافشاری سعید رحیمی در سال اول حضورش در شورا برای حضور در این انتخابات تا دقیقه نود بود در حالیکه خیلی از کارشناسان و اعضای همسو شورا این شکست را به وی گوشزد کرده بودند ، از دو  رای سعید رحیمی یکی را خودش و دیگری را ناصر گرزین به او داد .

همچنین فائزه عبداللهی ، حسین ربیعی ، مهران کاظم نژاد ، ابراهیم جرجانی ، علی اصغر یوسفی و آقاملایی قرعه ریاست را بنام علی اصغر یوسفی نوشتند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.