فوتبالیستهای گرگانی در اظهار نظر درباره تیم ملی و بازیهای ایران با بلژیک و نیوزلند، از ظرفیت بالای فوتبال ایران و نیاز به تلاش بیشتر برای نتیجهگیری بهتر گفتند.
به گزارش خبرنگار گروه چندرسانهای پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ فوتبالیستهای گرگانی در اظهار نظر درباره تیم ملی و بازیهای ایران با بلژیک و نیوزلند، از ظرفیت بالای فوتبال ایران و نیاز به تلاش بیشتر برای نتیجهگیری بهتر گفتند.
© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد