1403-01-09 00:35
334
0
89325
رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا:

شهید نجاتی‌نیا سمبل دفاع از امنیت کشور است

رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا شهید نجاتی‌نیا را سمبل دفاع از امنیت کشور دانست و گفت: شهید نجاتی‌نیا بهترین گوهر وجود خود را کف دست گرفت و فدای امنیت کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سردار تقی مهری امشب در آیین وداع مردم کردکوی با شهید مدافع وطن محمدمهدی نجاتی‌نیا گفت: در سال ۱۴۰۲ در برگزاری انتخابات و چه در سایر عرصه‌ها همین عزیزان ما مثل شهید مهدی نجاتی‌نیا به صحنه آمدند و شب و روز را برای خود حرام کردند تا نظم و امنیت را برقرار شود.

 

رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا ادامه داد: ظرف تمام فعالیت ها و بستر تمام فعالیت‌ها امنیت است و شاخص‌ترین کاری که شهیدان ما مثل شهید نجاتی‌نیا انجام داده برقراری نظم و امنیت برای آرامش مردم است.

 

مهری بیان کرد: برای اینکه مردم آرامش داشته باشند شهدای ما شب‌ها بیدار بودند و گاهی مانند سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی فرسنگ‌ها دورتر از کشور جان فشانی کردند شهید مهدی نجاتی‌نیا نیز این کار را انجام داد.

 

وی افزود: همان راهی که تمام شهدای تاریخ از هابیل تا صحرای کربلا که شهدای ما نقش ایفا کردند به خاطر این است که این اسلام و معارف دینی باقی بماند.

 

رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا خاطرنشان کرد: این شهید برای یک کار مهم و مقدس این لباس سربازی و مرزبانی را به تن کردند.

مهری یادآور شد: شهید مهری در دفاع از مرزهای جغرافیایی جان‌فشانی کرد و به خانواده این شهید تبریک عرض می کنم چنین فرزندی را تربیت کردند.

وی شهید نجاتی‌نیا را سمبل دفاع از امنیت کشور دانست و افزود: شهید نجاتی‌نیا بهترین گوهر وجود خود را به کف دست گرفت و فدای امنیت کرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.