1403-02-16 09:28
329
0
89867
جام در گرگان می‌ماند؟

تلاش شهرداری گرگان برای رسیدن به رکورد مهرام

شهرداری گرگان با قهرمانی در لیگ برتر می‌تواند به رکورد چهار قهرمانی متوالی مهرام برسد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ شب گذشته شهرداری گرگان توانست در یک بازی نزدیک و برای سومین بار مهرام تهران را در نیم نهایی لیگ برتر بسکتبال شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

پیروزی در برابر الریاضی لبنان و زنده شدن امیدها برای اینکه بتواند برای نخستین‌بار شهرداری عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال غرب آسیا را کسب کند خوش‌یمن بود و با پیروزی در برابر مهرام تهران شهرداری باید در دو فینال مهم و سرنوشت‌ساز حضور پیدا کند.

۱۵ بار تهرانی‌ها، ۹ بار اصفهانی‌ها، چهار بار ماهشهری‌ها، سه بار گرگانی‌ها، یکبار آبادانی و یک‌بار تبریزی‌ها توانستند در لیگ برتر و قهرمانان جام قهرمانی بسکتبال را بالای سر ببرند.

همچنین در بین تیم‌ها نیز ذوب‌آهن اصفهان با هفت عنوان، مهرام تهران با ۶ عنوان، پتروشیمی بندر امام با چهار عنوان و شهرداری گرگان به همراه صبا باتری با سه عنوان بیشترین عنوان قهرمانی را در لیگ بسکتبال دارند و گرگانی‌ها در فینال منتظر تیم ذوب‌آهن اصفهان و یا طبیعت هستند خوش‌بین هستند که نوار قهرمانی شهرداری در لیگ برتر حفظ شود و آنها برای چهارمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر بسکتبال شوند.

رکورد چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر بسکتبال در اختیار مهرام تهران است و قهرمانی در لیگ برتر باعث می‌شود که گرگانی‌ها نیز به این رکورد برسند.

شهرداری گرگان همچنین در ۱۹ اردیبهشت یک بازی حساس و نفس‌گیر در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دارد، لبنان جایی است که قهرمان سوپرلیگ غرب آسیا مشخص می‌شود و گرگانی‌ها پس از پیروزی در تهران امید به جام در آسیا دوختند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.