1397-02-04 03:53
492
0
52875
رئیس پارک علم و فناوری گلستان :

از کارگزار بومی در ارزیابی صلاحیت شرکتهای دانش بنیان استفاده شود

رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان با اشاره به لزوم استفاده از متخصصین و کارگزار بومی در تایید صلاحیت شرکتهای دانش بنیان گفت : آیین‌نامه‌های مرکز موسسات و شرکتهای دانش بنیان باید شفاف سازی شود .

به گزارش گلستان ما به نقل از خبرگزاری علم و فناوری استان گلستان ؛ موسی حسام در گفت و گو با خبرگزاری علم و فناوری اظهار کرد : حضور مهمانان کشوری باعث معرفی و تبیین ظرفیت های علمی و فناوری استان گلستان و رشد و ارتقا جایگاه علمی استان گلستان خواهد شد.

حسام با اشاره به سفر دکتر صاحبکار رئیس مرکز شرکتها و موسسات دانش بنیان کشور به گرگان گفت : این سفر به درخواست پارک علم و فناوری گلستان صورت گرفته و در خلال این سفر بازدیدهایی نیز از مراکز علمی و واحدهای فناور استان انجام شده است .

وی تصریح کرد : خواستار شفاف‌سازی معیارها و آیین‌نامه‌های مرکز موسسات و شرکتهای دانش بنیان و همچنین ارائه مشاوره های لازم به شرکت ها از سوی مرکز و رفع مشکلات فناوران و شرکت‌های دانش بنیان و نیز استفاده از کارگزار و متخصصین بومی در ارزیابی صلاحیت شرکتها هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان بیان داشت : در این سفر از تعدادی از شرکتهای دانش بنیان و فناور استان از نزدیک بازدید میدانی شد و در خصوص برخی از شرکت‌ها که در پروسه دانش بنیانی دچار مشکلاتی شده بودند قول بررسی مجدد پیگیری داده شد .

دکتر حسام به اهداف این جلسات و دستاوردهای سفر اشاره کرد و افزود : هدف از برگزاری این جلسات بررسی و حل مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان استان و توسعه فناوری در استان گلستان و معرفی ظرفیتهای آنها به کشور است .

وی تاکید کرد : سعی مان بر اینست که از فرصت مغتنم حضور مهمانان کشوری ، از ظرفیت‌های مختلف کشور برای افزایش توان رقابت فناوران استان در حوزه های علمی و اقتصادی استفاده لازم را ببریم .

رئیس پارک علم و فناوری گلستان اضافه کرد : خوشبختانه در این نشست شرکت های فناور و نخبگان گلستانی نیز دغدغه های خود را به اطلاع مقام ارشد سازمان رساندند و دکتر صاحبکار نیز قول پیگیری دادند.

حسام بیان کرد : رئیس مرکز شرکتها و موسسات دانش بنیان نیز ضمن بیان تغییرات موجود در آیین نامه های مرکز و ایجاد همدلی در زمینه ایجاد شرکتهای دانش بنیان و توسعه فناوری در استان ، گفت که پارک علم و فناوری گلستان نیز از لحاظ مسائل زیرساختی باید تقویت شود.

وی ادامه داد : پارک علم و فناوری آمادگی دارد در راستای  تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی از طرح های علمی و فناورانه حمایت نماید تا شاهد شکوفایی و اعتلای کشورمان باشیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.